Innledning

Hei

Jeg er en mann på 27 år med 3 barn, samboer og gård. Jeg har en normal jobb med mye arbeidstid. Her på gården driver ingen drift og har ikke dyr foruten om hund og katt. Som familie liker vi godt å være ute og gå turer, men i det siste kjente jeg at dette kunne by på utfordringer pga vekt.

Derfor bestemte jeg meg for å gå ned 10 kg fra 85kg til 75kg, jeg satt meg en frist på 10 uker for å klare dette. Jeg er en veldig mat glad person så jeg ville ikke slutte å spise mat som jeg er glad i. fks: kebab, hamburgere, bacon, pizza osv. Jeg har sett det er mange som lokker med å gå ned 1 kg i uka med diverse dietter og/eller "slanke piller", men dette fungerer ikke for meg med familie og min matlyst.

I dag 06 juni er det 12 uker og 1 dag siden jeg begynte. 10 uker med vekt reduksjon og 2 uker med stabilisering. Jeg nådde målet mitt uten drastiske forandringer på inntaket og med mindre til liten innvirkning på hverdagslivet.

Jeg valgte  å gå frem på min egen måte for å gå ned, men før jeg starter på det vil jeg si at programmene jeg har brukt og maten osv er ikke sponset på noen måte. Dette er kun fordi det har funket for meg og kan hjelpe andre som kanskje er like mat glad og ikke ønsker å kaste bort penger på dietter, piller og programmer som ikke funker.


Mvh
Mr. Hidefrag

Kommentarer