Dag 1: 20.mars.2018

Hei

Dag 1:
Jeg ser at jeg ikke har vert like flink hele veien med å loggføre vann inntaket, men det er ikke det som har mest betydning. Jeg starter her med lite inntak av kalorier rett og slett for å vende kroppen til litt mindre porsjoner enn vanlig. Jeg har funnet ut at hvis jeg skal nå målet må jeg ned litt over kg i uka. Dette for å ha en jevnlig nedgang med stabiliserings perioder og alt. Da kan jeg ha et gjennomsnittlig daglig kalori inntak på ca 1500-1700 kalorier. Jeg er av den typen som spiser mye til frokost og mye til middag, men hopper heller over lunsjen så fremover ser dere dager hvor det ikke er lunsj.

























John's Salat:
Dette er en ganske stor bolle med salat, for å vise til innhold, næring og klalorier legger jeg ved bilder av alt, hentet fra Lifsum.























Etter alt er lagt inn kommer totalen opp:





Dette var en gjennomgang av min første dag med vektreduksjon, første dag av 10 uker.

mvh
Mr Hidefrag

Kommentarer