Programmer/Apper

Hei igjen!

For å nå mitt mål var jeg nødt til å kunne følge med på hvor mye kalorier jeg fikk i meg og jeg var nødt til å finne meg en daglig max grense for inntak. Hvis man ikke er veldig flink med dagbok og lignende er det enkleste kanskje å gjøre som meg å betale 35,- kr i mnd for en app. Da har du den alltid med deg og tilgjengelig for bruk og loggføring.





Jeg endte opp på en app som heter Lifesum, med denne er det enkelt loggføre all mat og trening.
Appen ble kåret til den beste i 2013, den har strekkode-skanner og database med hauger av matvarer. på hjempanelet får du full info om kalori inntak gjennom dagen og hvor mye du har igjen. Treningen kan loggføres gjennom appen selv eller gjennom den neste appen jeg skal fortelle om.
For en full gjennomgang og test av appen se: https://www.klikk.no/helse/kosthold/tester/slankeapp-3388044



Til å loggføre treningen har jeg valgt å bruke en app som heter Endomondo. Den er enkel å bruke og gir en grei oversikt over det du trenger når du skal gå ned i vekt. For mere info se: https://www.online.no/apper/endomondo.jsp

mvh

Mr. Hidefrag


Kommentarer